Kotlety gryczano-fasolowe (bez mięsa, glutenu, jajek, mleka)

Dzisiejszy przepis zawiera dwa bogate w składniki odżywcze produkty – kaszę gryczaną i białą fasolę. Kotlety gryczano-fasolowe smakują naprawdę wyśmienicie i nie wymagają użycia jajek.

Składniki (na około 12 kotletów):

Przygotowanie kotletów:

Kaszę wypłukać, ugotować w dwukrotnej ilości wody z dodatkiem soli. Ugotowaną, gorącą kaszę zmiksować z fasolą, dodać drobno pokrojoną cebulę, zmiażdżony czosnek oraz sól i przyprawy. Wszystko dobrze wymieszać. Po ostudzeniu formować kotlety i smażyć na oleju.
Smacznego!

 

FASOLA-BIALA-400G-BIOFasola biała zawiera dużo białka, węglowodanów, błonnika pokarmowego, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Ponadto w swoim składzie ma wiele substancji mineralnych: potas, fosfor, wapń, magnez oraz żelazo, a także witamin: kwas foliowy, niacyna i C. Jest jednym z najpopularniejszych warzyw strączkowych w Polsce.

 

przejdz_do_produktu

image_print
comments powered by HyperComments
Jeżeli masz pytania skontaktuj się z naszym ekspertem Dietetyk Vita
foodmania
2014-12-19 12:12:51
uwielbiam takie bezmięsne kotlety, świetny przepis! a niepalona kasza gryczana smakuje lepiej, niż ta palona, ponieważ nie dominuje w całości :)
Aneta
2015-01-15 12:43:00
Witam A mnie ciasto wyszło za rzadki i nie mogę tego usmażyć. Co powinnam zrobić? Aneta
Kasia
2015-03-12 11:43:39
Jeśli ciasto wychodzi za rzadkie, należy dodać np. bułki tartej (bezglutenowej), mąki gryczanej lub innej mąki dozwolonej w danej diecie. Najlepiej nie sypać od razu dużej ilości, tylko poczekać kilka minut i sprawdzać czy masa zgęstniała.